Дрогобицька спеціалізована школа №2. Натисніть зображення для короткого інфо

 

Середа, 18.10.2017, 23:10 

 

Дрогобицька спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №2 

 

 Дрогобицька спеціалізована школа №2
Головна | Мій профіль | ВихідВи увійшли якГость Група "Гости" | RSS

Login form
Меню сайту
Мова сторінки
Пошук по сайту
Календар
«  Січень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
Статистика
Locations of visitors to this page




Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0


Лічильник
Зареєстровано на сторінці
Всьго: 160
Нових за місяць: 3
Нових за тиждень: 0
З них
Адміністраторів: 2
Модераторів: 0
Провірених: 0
Звичайних користувачів: 158
З них
Хлопців: 78
Дівчат: 82


Головна » 2017 » Січень » 27 » Демократизація навчально-виховного простору – шлях до оновлення сучасної української школи
15:03
Демократизація навчально-виховного простору – шлях до оновлення сучасної української школи

Сьогодні у суспільстві широко обговорюються питання, які торкаються реформування шкільної освіти, зокрема децентралізації та демократизації.

Нещодавно у другій школі відбулося засідання педагогічної ради на тему «Демократизація навчально-виховного простору – шлях до оновлення сучасної української школи». При підготовці до педагогічної ради були створені творчі групи вчителів, учнів та батьківської громадськості.

Перша група працювала над створенням моделі демократичної школи, у якій всі гілки шкільного життя , а саме директор, учителі, учні, батьки та громада – співпрацюють між собою. Завдання вчителя полягає у тому, щоб навчити учнів «про» демократію, «для» демократії та «через» демократію. У демократичній школі учні приймають самостійно рішення та вчаться за них відповідати, вільно висловлювати свою думку та долучатися до шкільного самоврядування. Батьки і громада співпрацюють із школою на основі партнерства і волонтерства. Директор – це організатор навчально-виховної роботи, менеджер та лідер.

Неможливо створити модель демократичної школи без демократичних цінностей. Над цим питанням працювала наступна творча група, яка вважає, що у шкільному середовищі повинні панувати такі цінності, як гідність, рівність, відповідальність, свобода, правда, відкритість, справедливість та солідарність. Фундаментом усіх має бути любов. Учасники групи акцентували на необхідності прийняття чітко окреслених правил, які мають бути морально добрими та обов’язковими до виконання усіма учасниками навчально-виховного процесу.

Не менш важливим для демократичної школи є організація та проведення демократичного уроку. Саме тому наступна група вчителів презентувала поняття демократичного уроку та його складові, роль педагога та практичне застосування принципів демократії на всіх етапах проведення сучасного уроку.

Особливе зацікавлення викликала презентація творчої групи «Демократична школа очима батьків».

До уваги присутніх була запропонована модель соціального партнерства. На думку батьків сучасна школа повинна дати учням не тільки певні знання, уміння й навички, а й виховати соціально адаптовану та громадсько орієнтовану особистість.

Представники органів учнівського самоврядування розкрили своє бачення демократичних змін у школі. З метою подолання інертності серед школярів запропонували нові форми проведення виховної роботи та годин спілкування. Важливо, щоб учні вільно висловлювали свої думки щодо організації виховних заходів, колегіально приймали рішення, проте поважали закони і права всіх членів освітнього простору. Голос кожного повинен бути почутим.

Переглядів: 469 | Додав: Вчитель | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 1
1  
Super :)))

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Copyright MyCorp © 2017