Дрогобицька спеціалізована школа №2. Натисніть зображення для короткого інфо

 

Вівторок, 16.01.2018, 20:18 

 

Дрогобицька спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №2 

 

 Дрогобицька спеціалізована школа №2
Головна | Мій профіль | ВихідВи увійшли якГость Група "Гости" | RSS

Login form
УВАГА!

Меню сайту
Мова сторінки
Пошук по сайту
Календар
«  Січень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
Статистика
Locations of visitors to this page




Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0


Лічильник
Зареєстровано на сторінці
Всьго: 165
Нових за місяць: 2
Нових за тиждень: 0
З них
Адміністраторів: 2
Модераторів: 0
Провірених: 0
Звичайних користувачів: 163
З них
Хлопців: 81
Дівчат: 84


Головна » 2018 » Січень » 12 » Інтернет сервіси в освітньому просторі. Хмара тегів.
20:46
Інтернет сервіси в освітньому просторі. Хмара тегів.

Хмара тегів — це візуальне подання списку категорій (або тегів, також званих мітками, ярликами, ключовими словами, тощо). Зазвичай використовується для опису ключових слів (тегів) на веб-сайтах або для представлення неформатованого тексту. Ключові слова найчастіше являють собою окремі слова, і важливість кожного ключового слова позначається розміром шрифту або кольором. Таке уявлення зручне для швидкого сприйняття найвідоміших термінів і для розподілу термінів за популярністю.

12 січня 2018 року на семінарі-практикумі вчителі Дрогобицької спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів №2 мали можливість ознайомитись з одним із сервісів, який дає можливість інтерактиву під час уроку - wordArt.com, де створювали різноманітні хмари слів з різних предметів. Творча група вчителів (Кіліян О. І. Гурська І. П., Іваночко О. О., Хлопик Р. З., Угрин У. В., Кравців Г. О., Денькович М. М., Драла Л. Б., Хом’якевич В. В., Чугаєва Г. І., Черхавська Л. В., Качмарик І. М., Лучків О. В., Тезбір С. О.) обговорювала доцільність створення хмари слів і можливості цієї форми роботи.

  • Отже, в хмару можна записати тему уроку, яку учні повинні визначити;
  • попросити скласти пропозиції щодо визначеної теми, «хмара» виступає в ролі опорного конспекту;
  • можна запропонувати дітям прочитати в «хмарі» головне питання, на яке необхідно знайти відповідь протягом уроку;
  • скласти речення або розповідь, використовуючи якомога більше слів із хмари;
  • створити словникову «хмару» на основі невеликих нещодавно вивчених навчальних текстів і попросити учнів пригадати, про що були ці тексти і в якому саме контексті використовувалися слова;
  • показати «хмару», складену зі слів, узятих із незнайомого тексту, і попросити здогадатися про його зміст;
  • перетворити нудний текст в цікаву головоломку;
  • написати зашифровану листівку другові;
  • зробити "хмарку" підказок до математичного (фізичного, географічного, біологічного, ...) диктантів, кросвордів тощо;
  • повторити основні поняття теми, що вивчається.

Вчителі інформатики Гурська І. П., Іваночко О. О.

Переглядів: 301 | Додав: Вчитель | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Copyright MyCorp © 2018