Головна | Вхід | Реєстрація Ви увійшли як "Гость"

Дрогобицька спеціалізована школа №2. Натисніть зображення для короткого інфо

Неділя, 18.11.2018 

Дрогобицька спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №2 

Дрогобицька спеціалізована школа №2
УВАГА!
Авторизація
Мова сторінки
Пошук по сайту
Календар
«  Жовтень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
Статистика
Locations of visitors to this page


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Лічильник
Зареєстровано на сторінці
Всього: 195
Нових за місяць: 2
Нових за тиждень: 0
З них
Адміністраторів: 2
Звичайних користувачів: 193
З них
Хлопців: 94
Дівчат: 101


Головна » 2018 » Жовтень » 22 » Що таке тиждень німецької мови у другій школі?..
12:23
Що таке тиждень німецької мови у другій школі?..

У школі, де кожен день насичений німецькою мовою, у школі, яка докладає максимум зусиль, щоб знайомити своїх учнів з Німеччиною не лише заочно, через призму навчальних програм та уроків, але й безпосередньо, створюючи своїм дітям прекрасні умови для подорожей цією країною?

Цьогорічний тиждень німецької мови ще раз довів, що учням подобається вивчати мову не лише в рамках навчальної діяльності. Вони залюбки малюють стіннівки, розфарбовують плакати, беруть участь у вікторинах, конкурсах, пізнавальних квестах, створюють аналоги різним телешоу та телепередачам на свій лад - і все це німецькою мовою. І це дає свої результати! Адже коли дітям краще запам’ятаються федеративні землі Німеччини? Коли вони отримують на домашнє завдання їх вивчити? (При цьому, будемо реалістами, переважна більшість цього не зробить). Чи коли у формі змагання, групової роботи діти будуть розмальовувати карту Німеччини, складати пазли на швидкість, вирізати тощо? Відповідь очевидна.

Слід віддати належне вчителям німецької мови. Тиждень німецької мови вкотре показав, що їхня педагогічна фантазія у виборі форм та методів проведення заходів не знає меж. Починаючи з інтелектуально розважальних та розвиваючих уроків у молодшій школі, методичні розробки вчителів знаходили своє логічне продовження на інформативно пізнавальних заняттях у старших класах.

Так, яскравою подією для учнів 2-А класу стало свято «Осінній пензлик». Діти побували в країні кольорів, де вони співали пісні, малювали, змагались проявляючи свої вміння, кмітливість та спостережливість. Учні 3-іх класів створили справжню циркову атмосферу, одягнули костюми героїв, розповідали віршики. Школярі весело провели час і отримали багато позитивних емоцій.

Серед учнів 5-их класів відбулися веселі змагання за звання «Кращого читця німецькою мовою». На сцені актового залу зустрілися 11 учасників, кожен з яких зміг спробувати свої вміння та навички читання німецьких віршиків, загадок, скоромовок. Змагання проходило у чотири етапи. А у кінці конкурсу справедливе журі визначило переможця – учня 5-Б класу Любченка Арсенія. Однак переможених не було, оскільки всі учасники одержали солодкі призи та море позитивного настрою.

Наші учні отримали цього року чудову можливість спілкуватися із майбутньою вчителькою, волонтером з Німеччини Ганною Гросман, яка працює у другій школі в рамках добровільної молодіжної служби Німецької комісії UNESKO. Протягом тижня Ганна працювала в молодшій школі. Змістовно проведені уроки із цікавими завданнями, іграми, новими піснями та просто жваве спілкування німецькою мовою надовго запам'ятається дітям.

Старшокласники теж мали нагоду попрацювати в тандемі з Ганною. Хорошим стартом такої співпраці став проект «Пам’ятки архітектури м. Дрогобича», над яким працювали учні 11-Б класу в рамках заходів, присвячених тижню німецької мови. Захист проекту відбувся у формі екскурсії, яку одинадцятикласники провели німецькою мовою за участі волонтерки Ганни.

Під звуки веселих німецьких мелодій учні 8-А класу відсвяткували «Oktoberfest».

Про те, що уроки німецької мови можуть бути не лише цікавими і змістовними, а й «смачними» довідалися учні 6-Б класу, підготувавши чудовий захід «МастерШеф. Німецькі рецепти». «МастерШеф» - масштабне кулінарне реаліті-шоу, в якому кухарі-аматори готують різноманітні страви. Кожна з трьох команд отримала інтелектуальне завдання. В основу уроку була покладена методика CLIL – предметно мовне інтегроване навчання, метою якого є поєднання фахових знань та загальномовних компетенцій. Журі конкурсу оцінювало час приготування, естетичний вигляд і смакові якості, а також зовнішній вигляд та згуртованість команд. Усі мали змогу ще раз переконатися в тому, що наші учні креативні, старанні, кмітливі, розумні. А нагородою для всіх учасників дійства стало спільне частування приготовленими стравами.

Вище перелічені види інтерактивної роботи - це лише невелика частина методичного фактажу, яким діляться зі своїми учнями на уроках вчителі німецької мови. А цей тиждень став хорошою нагодою вибрати найкращі фрагменти педагогічної роботи і поділитися досвідом із своїми колегами.

О.М.Дяків,
заступник директора з навчально-виховної роботи

Переглядів: 142 | Додав: Вчитель | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Copyright MyCorp © 2018