Головна | Вхід | Реєстрація Ви увійшли як "Гость"

Дрогобицька спеціалізована школа №2. Натисніть зображення для короткого інфо

Неділя, 18.11.2018 

Дрогобицька спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №2 

Дрогобицька спеціалізована школа №2
УВАГА!
Авторизація
Мова сторінки
Пошук по сайту
Календар
«  Грудень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Статистика
Locations of visitors to this page


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Лічильник
Зареєстровано на сторінці
Всього: 195
Нових за місяць: 2
Нових за тиждень: 0
З них
Адміністраторів: 2
Звичайних користувачів: 193
З них
Хлопців: 94
Дівчат: 101


Головна » 2017 » Грудень » 1 » Знайомство з початковою освітою Німеччини
18:48
Знайомство з початковою освітою Німеччини

Нещодавно за підтримки Центральної служби з питань освіти за кордоном я мала чудову можливість пройти стажування у Німеччині. Тритижневі гостини в початковій школі невеличкого містечка Germering , що поблизу Мюнхена, стали для мене справжньою подією року. Я дуже хотіла дізнатися, чим відрізняється ця школа від моєї, як тут навчаються діти і що взагалі в німецьких школах інакше, ніж в українських.

Молодша школа працює окремо. Побувавши на багатьох уроках у 2-ому та 4-ому класах, я помітила, що вчителі не вимагають від учнів неможливого, водночас великий акцент робиться на самоосвіті. Якщо учень не виконав домашнього завдання, його не карають поганою оцінкою, а він зобов’язаний зробити його та на наступний день показати вчителю. Зусилля педагога спрямовані не так на виконання шкільної програми, як на розвиток дитини і виявлення її здібностей. Учителі самі зацікавлені в гарних результатах своєї роботи. На уроці математики всі учні повзали по класу та вимірювали довжину і ширину класу, парти та стільця. На уроці німецької мови вчителька поставила велику сумку посеред класу й учні висловлювали свої припущення та ідеї, що у ній може бути. Коли вчителька дістала плащ, діти зрозуміли, що піде мова про Святого Мартина.

На уроках учитель не стоїть перед класом і не змушує дітей дивитися на нього та на дошку. Він працює з кожним учнем окремо. Діти можуть сидіти не лише за партами, а просто на підлозі обличчям один до одного. Учитель менше часу говорить сам. В основному діти працюють та вивчають матеріал самостійно. Якщо створюється шум, тоді вчитель акцентує увагу на правилах поведінки, і тиша повертається в клас. В організації різних заходів активно допомагають батьки.

У класах є комп’ютерна техніка, проектор, дошка, подекуди мультимедійна. Жодних стендів на стінах, натомість – величезна кількість яскравих малюнків і неодмінно карта світу. Школярі чудово по ній орієнтуються і під час мого першого знайомства з ними відразу відшукали Україну. На перерві діти харчуються хто морквинкою, хто яблуком, хто перцем чи огірком. Саме так дорослі дбають про здоров’я малечі.

Оцінок у 1-2 класах немає. «Не можна оцінювати здібності малечі, це блокує розвиток дитини. Хороша оцінка мотивує, погана демотивує. Кожна дитина хоче вчитися, і завдання вчителя підтримувати це бажання, а не блокувати. Зазвичай діти, які не хочуть вчитися, це ті, яких раніше часто критично оцінювали, зокрема поганими оцінками», - висловлюються німецькі вчителі. Щоб дійти до такої системи навчання, як у Німеччині, одних розпоряджень «згори» замало. Має бути бажання і з боку вчителів, і батьків. Тоді й діти стануть більше мотивованими та самостійними, а стосунки між вчителем та учнями у класі стануть більш рівноправними.

Під час відвідування школи я відчула відкриту та приємну навчальну атмосферу, потоваришувала з носіями мови і сповнена ідей, які є основою європейської освіти, повернулася в рідну школу.

Відрадно, що такі форми роботи до організації освітнього процесу реалізуються у Дрогобицькій спеціалізованій школі І-ІІІ ст.№2, яка є учасником Всеукраїнського проекту щодо апробації Державного стандарту початкової освіти. Нова українська школа передбачає застосування діяльнісного підходу на інтегровано – предметній основі, гармонійний розвиток дитини відповідно до її вікових та індивідуальних особливостей і потреб та творчих обдарувань.

Оксана Дяків,
заступник директора з навчально-виховної роботи

Переглядів: 480 | Додав: Вчитель | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Copyright MyCorp © 2018